Radzymiński Klub Biznesu

ODWOŁANE – Bądź gotowy na KSeF – bezpłatne szkolenie dla przedsiębiorców 1 luty 2024r.

SZKOLENIE ODWOŁANE Z POWODU ODROCZENIA WPROWADZENIA SYSTEMU KSef
Zapraszamy na szkolenie z Krajowy System e-Faktur (KSeF).
Szkolenie skierowane jest do przedsiębiorców. Od dnia 1 lipca 2024 roku Krajowy System e-Faktur (KSeF) jest systemem komputerowym, który umożliwia generowanie i udostępnianie strukturalnych faktur. Głównym celem KSeF jest centralizacja procesu rejestracji faktur w obrocie gospodarczym poprzez skierowanie ich do jednego centralnego miejsca. W ten sposób systemy fakturowania i księgowości będą połączone z KSeF, co umożliwi przesyłanie faktur sprzedaży przez ten system. Co więcej, system KSeF umożliwia również odbieranie faktur przez systemy księgowe, które już przeszły przez KSeF. Dodatkowo, KSeF posiada funkcję zarządzania uprawnieniami, co zapewnia odpowiednie zabezpieczenia dostępu do danych.
Prelegenci :
Anita Gołębiewska – Dyrektor Zarządzająca OSCBR
Anna Aniszewska – Dyrektor Merytoryczna OSCBR
Krajowy System e-Faktur wprowadzony przez Ministerstwo Finansów to ogólnokrajowy program informatyczny, w którym przedsiębiorcy mogą wystawiać i otrzymywać elektroniczne faktury ustrukturyzowane. Z informacji przekazywanych przez resort wynika, że ten, kto zdecyduje się wystawiać i przesyłać faktury przez Krajowy System e-Faktur (w skrócie nazywany KSeF), uzyska dodatkowe korzyści podatkowe.
Co to jest KSeF (Krajowy System e-Faktur)?
Krajowy System e-Faktur (KSeF) jest systemem komputerowym, który umożliwia generowanie i udostępnianie strukturalnych faktur. Głównym celem KSeF jest centralizacja procesu rejestracji faktur w obrocie gospodarczym poprzez skierowanie ich do jednego centralnego miejsca. W ten sposób systemy fakturowania i księgowości będą połączone z KSeF, co umożliwi przesyłanie faktur sprzedaży przez ten system. Co więcej, system KSeF umożliwia również odbieranie faktur przez systemy księgowe, które już przeszły przez KSeF. Dodatkowo, KSeF posiada funkcję zarządzania uprawnieniami, co zapewnia odpowiednie zabezpieczenia dostępu do danych.
Automatyzacja i nowe technologie w biurze rachunkowym
Krajowy System e-Faktur (KSeF) od kiedy?
Ministerstwo Finansów najpierw proponuje dobrowolne przystąpienie przedsiębiorców do platformy KSeF stąd od stycznia 2022 roku do końca czerwca 2024 roku korzystane z Krajowego Systemu e-Faktur jest dobrowolne. Termin wejścia w życie obowiązkowego KSeF jest już pewny. Korzystanie z KSeF ma być obowiązkowe od
1 lipca 2024 roku – dla czynnych podatników VAT,
1 stycznia 2025 roku – dla podatników zwolnionych podmiotowo oraz przedmiotowo z VAT (nievatowcy) w zakresie wystawiania faktur.
Zapisy: https://forms.gle/534o91LgCuKfhqTZ6
Szkolenie jest bezpłatne dla członków RKB
Jeśli nie jesteś członkiem RKB po zapisie przez formularz, opłać również miejsce: https://ambitnamarka.pl/kategoria-produktu/klub/

Dodaj komentarz